خبر آفلاین

اخبار و اطلاعات

خبر آفلاین

اخبار و اطلاعات

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

مهر نوشت: معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه در همراه سازی سایر نیروهای جهادی حاضر در سوریه ایران نقش محوری ایفا کرد، گفت: آزاد سازی حلب آغاز اضمحلال و افول جریان تروریستی و تکفیری در سوریه است.

سردار رسول سنایی راد در خصوص تحولات اخیر حلب سوریه اظهار داشت: آزادی حلب را اگر بخواهیم با رویدادهای جنگ خودمان مقایسه کنیم شبیه آزاد سازی خرمشهر است. این واقعه در تاریخ جنگ یک نقطه عطف تاریخی است و می توان جنگ را به قبل از خرمشهر و بعد از خرمشهر تقسیم کرد.

وی افزود: حلب نیز جایگاهی مانند خرمشهر در جنگ داخلی سوریه دارد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۵ ، ۲۳:۲۰

فرمانده نیروی زمینی ارتش از استقرار تعدادی از یگان‌های این نیرو در کویر خبر داد و گفت: اگر دشمن بخواهد از شرق و جنوب شرق کشور و شمال سواحل مکران تهدیدی علیه ما ایجاد کند او را از پای در می‌آوریم.

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین رونمایی از طرح ملی آمایش دفاعی- امنیتی کویر و بیابان با رویکرد استقرار جمعیت اظهار کرد: کویر از نگاهی هم تهدید و هم فرصت است؛ در واقع 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۵ ، ۱۹:۵۳

ایرنا نوشت: یک عضو اندیشکده موسسه واشنگتن عربستان را بسان ببر کاغذی تشبیه کرد و گفت ارتش سعودی متحدانش را ناامید کرده است.

'سیمون هندرسون' عضو اندیشکده موسسه واشنگتن گفت، گرچه در ظاهر، ارتش عربستان یکی از مجهزترین ارتش های جهان است اما، واقعیت امر آن است که این ارتش مانند ببر کاغذی است که تامین کنندگان خارجی اش، از جمله آمریکا به عنوان بزرگترین فروشنده تسلیحات را به شدت ناامید کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۵:۰۵

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: عربستان با دارا بودن انواع تجهیزات و اعتبارات به اهداف خود یعنی در دست گرفتن کنترل یمن و جلوگیری از نفوذ اسلام حقیقی در این کشور نرسیده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم دانش آموختگی جمعی از خلبانان میگ ۲۹ و اف ۵ با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهید فکوری تبریز برگزار شد ضمن تبریک به خلبانان و اساتید بر استفاده بهینه از تجهیزات و امکانات موجود تاکید کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۴:۲۶

کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری روایت دیگری از دیدار خانواده شهدای مدافع حرم با رهبر انقلاب را منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین در این روایت نگاری آمده است؛

*رهبر انقلاب خطاب به فرزند شهیدی که میخواست به سوریه اعزام شود: بمانید و برای نظام کار کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۵ ، ۲۰:۱۴

شصتمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خبری-تبیینی خط حزب‌الله با گزارشی در خصوص تجربه برجام و پایان الگوی اتکا به استکبار برای حل مشکلات، با عنوان «اقدام متقابل» منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از کانال پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ ونشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، شصتمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خبری-تبیینی خط حزب‌الله با گزارشی در خصوص تجربه برجام و پایان الگوی اتکا به استکبار برای حل مشکلات، با عنوان «اقدام متقابل» منتشر شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۵ ، ۱۷:۱۸

رهبر انقلاب در پیامی به بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز در البرز تاکید کردند که نماز، دری گشوده بر روی آحاد ملت است که از آن می‏‌توان به هدایت و رحمت خداوند رسید و زندگی را در سمت و سوی درست و سرشار از خیر و برکت قرار داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی  در پیامی به بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز در استان البرز تاکید کردند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۵ ، ۱۱:۱۶

سیاست > رهبری - رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت روحانی پرتلاش حجت‌الاسلام شاهرخی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معطم رهبری، متن پیام تسلیت حضرت آیت الله خامنه ای به شرح زیر است:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۵ ، ۲۲:۱۱

رهبر انقلاب روز گذشته ادعاهای طرف آمریکایی درباره تمدید تحریم‌های ده ساله علیه ایران را از اشکالات توافق هسته‌ای دانستند که بر اثر عجله برای زودتر رسیدن به توافق و در نتیجه غفلت از جزئیات روی داده است.

 به گزارش خبرآنلاین کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، مطلبی را در مورد دیدار رهبر انقلاب و مداحان در سال گذشته، منتشر کرده است که  به سابقه تذکر ایشان درباره عجله نکردن در توافق هسته ای اشاره دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۹۵ ، ۱۷:۱۳

مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت الله موسوی‌اردبیلی از سوی رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبر آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در پی رحلت فقیه و عالم بزرگوار مرحوم آیت‌الله آقای حاج سید عبدالکریم موسوی‌اردبیلی(طاب ثراه)، مراسم ترحیم و بزرگداشتی از سوی حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) فردا شب (جمعه) 5 آذر 1395 بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۵ ، ۱۹:۰۵