خبر آفلاین

اخبار و اطلاعات

خبر آفلاین

اخبار و اطلاعات

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

۶۱ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

مهر نوشت: «ما پشه هایی هستیم که همراه با عقاب پرواز خواهیم کرد» این جمله ای بود که مرد جتی در آستانه پرواز با بالهای کربنی اش در کنار غول پیکرترین هواپیمای دنیا به زبان آورد.


«یویس روسی» مهندس ماجراجوی سوئیسی که در دنیا به مرد پرنده یا جتی (Jetman) شهرت یافته هیچ گاه از پرواز در ارتفاعات نمی ترسد، حتی اگر در کنار ایرباس A۳۸۰ پرواز کند، هواپیمایی که به آن لقب بزرگترین هواپیمای مسافربری دنیا را داده اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۴ ، ۰۰:۱۰
به گزارش مهر : خودروساز ایتالیایی درحالی از جدیدترین طرح خودروی اسپرت خود رونمایی کرده که عنوان سریع‌ترین خودروی اسپرت جهان را نیز به خود اختصاص داده است.


فراری تولید و ساخت محصولات پرقدرت و همینطور پر مخاطبی را در کارنامه خود دارد. LaFerrari یکی از محصولاتی بود که از بدنه و همینطور طراحی منحصر به فردی برخوردار شده بود تا نگاه های بسیاری را با خود همراه کند. ساخت چنین محصولاتی به اثبات می رساند که چرا محصولات فراری همیشه نگاه های بسیاری را به خود جذب می کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۴ ، ۰۰:۰۴
مقام‌های روسیه سرانجام خبر انعقاد قرارداد انتقال سامانه دفاع موشکی اس-۳۰۰ را اعلام کردند تا این خرید جنجالی سرانجام به مراحل نهایی خود نزدیک شود. اس-۳۰۰ اما چطور سد دفاع ایرانی را در مقابل تهدیدها کامل می‌کند؟


به گزارش خبرآنلاین، اس-۳۰۰ یک سامانه موشکی سطح‌به‌هوای دوربرد و خودکششی با قابلیت استفاده در تمامی ارتفاع‌هاست که در اواخر دهه ۱۹۷۰ توسط شرکت همکاری‌های صنعتی آلماز برای نیروی دفاع هوایی شوروی ساخته شد. مدل‌های مختلف این موشک در نام‌گذاری ناتو با نام‌های سام ۱۰، سام ۱۲ و سام ۲۰ شناخته می‌شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۴ ، ۰۰:۰۱



در نظام اسلامی ما که ریشه و بنیان آن اصل مقدس ولایت فقیه است ولایت فقیه جایگاه ارزشمندی داشته و دارد که اختیارات و وظایف ولی امر در قانون اساسی خصوصا اصل یکصد و دهم آن تبیین گردیده که یقینا در یک جامعه قانون مدار و پیرو مکتب اهل بیت جایگاه بی بدیلی دارد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۴ ، ۲۲:۵۰
وبسایت دیلی بیست در گزارشی از سودجویی برخی مقامات آمریکایی از هواپیمای ساقط شده روس در صحرای سینای مصر پرده برداشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ وبسایت "دیلی بیست" در گزارشی نوشت: پس از سقوط هواپیمای روسی در صحرای سینای مصر، گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت. پس از وقوع این حادثه، بسیاری از مقامات اطلاعاتی و امنیتی آمریکا در خصوص احتمال حملات آتی گروه تروریستی داعش در خطوط هوایی غیرنظامی اظهار نظر نکردند. آنها به جای آن، به دنبال واکنش ولادیمیر پوتین بودند. مسئله ای که می تواند به نفع آمریکا تمام شود.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۴ ، ۲۲:۴۰
روسیه در حال توسعه دو نوع از زیر دریایی‌های هسته‌ای برای جایگزین کردن زیر دریایی‌های پروژه کلاس سیرا – ۹۴۵ (sierra-class) و پروژه اسکار ( ۹۴۹A Oscar-class۹۴۹A) است.

این زیر دریایی‌های جدید جدای از پروژه‌ی زیردریایی موشک بالستیک بوری (Borei) و زیردریایی موشک هدایت شونده یاسن (yasen) که در اواخر عصر اتحاد جماهیر شوروی طراحی شدند هستند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۸:۲۱
اختلاف منافع و اولویت های عربستان و امارات متحده عربی و حامیان هر یک از طرفین در یمن موجب تشدید کشمکش بین آنان شده است و در این میان حزب الاصلاح در شعله ور کردن این اختلافات نقش زیادی داشته است.

به گزارش تسنیم به نقل از روزنامه الاخبار، همزمان با تشدید کشمکش عربستان و امارات متحده عربی و حامیان هر یک از طرفین بر سر منافع و اولویت های خود در یمن نقش حزب الاصلاح در شعله ور کردن این اختلافات بیش از پیش رو شده است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۶:۴۲
قبل از سه بازی پایانی ایران در مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل شایعه ای در فوتبال ایران به راه افتاده بود.


به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی دست به افشاگری جالبی زده است. نکو از این می گوید که یکی از مسئولان ورزش ایران دو سال قبل به او گفته بود کارلوس کروش تیم ملی را به قطری ها فروخته است. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۴ ، ۲۳:۵۳
مجری شبکه خبر تصویری از نابغه ایرانی منتشر کرد.

به گزارش جام، مجری شبکه خبر با انتشار تصویر جدید نابغه ایران نوشت: آرات پسر دوساله ای که در دنیا به نام نابغه ژیمناستیک ایران شناخته شده. کودکی که با کوچکترین امکانات و کمک خانواده، سخت ترین حرکات ورزشی را انجام میده. واسطه های زیادی از کشورهای مختلف قصد سرمایه گذاری دارند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۴ ، ۲۳:۳۰

پس از آن که روزنامه بریتانیایی «ساندی تایمز» گزارش داد که سازمان های جاسوسی بریتانیا اطلاعات در دست دارند که ابو اسامه المصری، مغز متفکر داعش و رهبر آن در صحرای سینا، هواپیمای روسیه را در سینا، سرنگون کرده، لندن اعلام کرده که حاضر است نیرویی ویژه به صحرای سینا بفرستد تا او را بازداشت کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۷