خبر آفلاین

اخبار و اطلاعات

خبر آفلاین

اخبار و اطلاعات

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

لزوم اطاعت محض از ولی امر مسلمین جهان

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ب.ظ



در نظام اسلامی ما که ریشه و بنیان آن اصل مقدس ولایت فقیه است ولایت فقیه جایگاه ارزشمندی داشته و دارد که اختیارات و وظایف ولی امر در قانون اساسی خصوصا اصل یکصد و دهم آن تبیین گردیده که یقینا در یک جامعه قانون مدار و پیرو مکتب اهل بیت جایگاه بی بدیلی دارد.

اما همانطور که عرض گردید ارزش و مقام ولی مطلقه فقیه با توجه به اسناد و روایات تشیع آنقدر با ارزش است که ما ولی فقیه را جانشین حضرت ولی عصر در زمان غیبت می دانیم، همچنین ولایت فقیه و رهبری شیعیان جهان نیز با رهبر آزاده و والا مقام انقلاب اسلامی است رهبری که ملت های مظلوم یمن و بحرین و عراق و سایر مظلومان جهان اسلام نیز به شدت به درایت و عدالت و شجاعت ایشان ایمان دارند و بسیاری از ملت ها انقلاب های خود و جهاد در مقابل زور گویان را با ایمان به اوامر و نصایح ایشان شروع کرده اند که به فضل الهی همگی در راه مقدس خودپیروز هستند و خواهد شد.

اصولا شیعه امام حسین (ع) بودن اقتضایش اطاعت بی چون و چرا از نایب بر حق امام دوازدهم شیعیان است و یقینا کسانی که نافرمانی کنند و موجبات تکدر خاطر معظم له را فراهم سازند هیچگاه از خشم ملت ایران رها نخواهند شد، اما متاسفانه و پس از تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی با درایت ریاست آگاه و بصیر مجلس و سایر نمایندگان عده ای معدود از این بزرگواران همچنان به تهمت و حمله به هیات مذاکره کننده ایرانی و ریاست محترم مجلس پرداختند که به دور از آرمان های انقلاب خصوصا حفظ وحدت و یکپارچگی نیروهای نظام بود تا جایی که این حس را در عده ای بوجود آوردند که هیات مذاکره کننده و نمایندگان تصویب کننده برجام اشتباه کرده و از خطوط قرمز نظام خارج شده اند.

یقینا نظام اسلامی علاقمند به نقد در کلیه امور است اما توهین و افترا فرق می کند همانگونه که ریاست دستگاه قضا به آنان تذکری کلی دادند و امید بود که هجمه ها پایان پذیرد اما این امر صورت نپذیرفت لهذا مقام عظمای ولایت با تدبیر و سخنان گهر بار خود عملا فرزندان دستگاه دیپلماسی را فرزندان انقلاب و ریاست وزارت خارجه را فردی متدین معرفی نمودند.

یقینا همگان مطلعند اگر ولی فقیه کسی را متدین بداند جای هیچ شک و شبهه ای در آن نیست. اما روی سخن با کسانی است که حتی پس از فرمایشات حضرت آقا باز هم مذاکره کنندگان را تخریب کنند که در این صورت نباید شک داشت که این دسته ظاهرا مطیع رهبرند اما در اصل به دنبال منافع خاص خود هستند و هیچ توجهی به نصایح رهبری ندارند، جا دارد صراحتا به این دسته اعلام شود ملت ایران هیچگاه اجازه نمی دهد گروهی در برابر رهبر عزیز انقلاب مقاومت کنند و توجهی به اوامر نایب امام غایب نکنند که یقینا در این صورت و با ادامه این روند با پاسخ سخت و قاطع پیروان راستین رهبری مواجه خواهند گردید. و یقینا در این صورت به سرنوشت کسانی دچار خواهند شد که همانند فتنه گران از صحنه سیاسی ایران اسلامی و توسط مردم ولایتمدار حذف خواهند شد. ملاک تنها امر ولی فقیه و اسلام است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۹